Tuesday, June 2, 2009

Sommeren nærmer seg nå :)

Tenk at 3 hele lange skoleår med allmenfag på Bodø Vgs er ferdig om 12 dager! Det er ganske rart og tenke på, for nå drar de fleste hver sin vei og vi blir nok mer splittet. Men gud det skal bli deilig å være færdig med dette skoleslitet! nå står det nok utfordringer i kø for hva jeg skal gjøre videre, men jeg gleder meg og tror det blir veldig spennende videre herfra :D

Jeg har allerede lagt litt planer for neste år, og de ser jeg veldig frem til å gjennomføre. Har planer om et halvt friår der jeg skal jobbe her i Bodø, før jeg og Anni legger ut på en lang reise heeelt til Ecuador i Sør-Amerika for å jobbe og lære spansk ! gleder meg vanvittig mye til dette, og tror det kommer til å bli en helt fantastisk opplevelse :D

Men dette tar jeg etterhvert som tiden går, nå er det førsteprioritet og bli ferdig på skola, jobbe litt, også reise på en om jeg skal si det selv veldig velfortjent ferie til nydelige Kos i Hellas sammen med fire fantastisk gode venninner av meg. Vi reiser fra Oslo 7 august og blir i to herlige uker i varmen, og der skal vi storkose oss. Tror det kommer til å bli en kjempeflott og morsom tur, og sikkert et minne for livet.




No comments: